Het gebruik van een ticketsysteem viel klanten en ons tegen. Moeten inloggen en een onbekende interface doorlopen, bleek een drempel voor een hoop mensen. Zeker op een mobiel is een simpel formulier invullen handiger. Of gewoon de telefoon indien nodig. (zie contact voor de tijden dat wij bereikbaar zijn)

De praktijk heeft ons geleerd dat dit in 9 van de 10 gevallen niet aan de mail-server ligt. Voor dat u onze hulp in roept kunt u zelf proberen om te achterhalen waar het probleem zit:
Ga naar https://webmail.2is.nl  en log daar in met de gegevens van uw mail-account. Wanneer op deze site uw mail wel werkt, dan veroorzaakt de mailserver het probleem niet. Indien u www.webmail.2is.nl niet kunt bereiken? Vraag dan een kennis die niet bij dezelfde internet provider als u zit of hij/zij wel een inlogscherm krijgt. Indien dit het geval is, dan is er iets niet in orde met uw internetverbinding. Zet uw internet router en/of modem uit, wacht een paar minuten, zet het weer aan en probeer opnieuw. Indien uw mail dan nog niet werkt, check dan of er storing bij u in de buurt is op Allestoringen of bij RealHosting. Komt u er niet uit? Klik dan hier.

Vraag om te achterhalen waar dit aan ligt of een kennis die niet bij dezelfde internet provider zit als u of hij/zij uw website wel kan bereiken. Is dat het geval, dan is er iets niet in orde met uw internetverbinding. Zet uw internet router en/of modem uit, wacht een paar minuten, zet het weer aan en probeer het opnieuw. Indien uw website dan nog niet bereikbaar is, check dan of er storing bij u in de buurt is op Allestoringen of bij RealHosting. Komt u er niet uit? Klik dan hier.

Dit kunt u oplossen door bij server inkomende/uitgaande post wat er staat bij (Hostname) te vervangen door v32061.2is.nl of door v38060.2is.nl. (binnenkort een virtuele iPhone neemt u bij de hand op de helpdesk)